Název vzdělávací akce |
Číslo jednací |
Hodinová dotace |
Poplatek v Kč |
Mediace aneb Na konflikty trochu jinak... |
2905/2009-25-5 |
5 |
450 |
Moderní body image |
8265/2009-25-125 |
8 |
900 |
Jak na grafiku? Jednoduše... |
8265/2009-25-125 |
4 |
660 |
Pánem svého času |
8265/2009-25-125 |
4 |
500 |
Asertivně do třídy (i do života) |
8265/2009-25-125 |
4 |
650 |
Papír to snese |
8265/2009-25-125 |
4 |
490 |
Inkluze v praxi: Začlenění dětí s handikepem |
8265/2009-25-125 |
12 |
1 700 |
Kreativita ve vzdělávání |
8265/2009-25-125 |
4 |
500 |
S počítačem do Evropy (Word, Excel, PowerPoint, grafický editor) |
2905/2009-25-5 |
30 |
3 450 |
Zvyšování pedagogických kompetencí II. Praktický výcvik. |
14 019/2009-25-255 |
20 |
3 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí I. Měření kvality pedagogické práce |
14 019/2009-25-255 |
25 |
4 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí IV. Praktický výcvik. |
14 019/2009-25-255 |
20 |
3 000 |
Síla paměti |
8265/2009-25-125 |
4 |
490 |
Zvyšování pedagogických kompetencí III. Mentoring. |
14 019/2009-25-255 |
25 |
4 000 |
Motivační pohybové hry |
21 146/2009-25-406 |
5 |
599 |
Nové či málo známé techniky ve výtvarné práci s dětmi |
21 146/2009-25-406 |
5 |
670 |
Finanční gramotnost I. |
21 146/2009-25-406 |
4 |
570 |
Já, Robinson |
28 133/2009-25-573 |
4 |
650 |
Vánoční zastavení |
3145/10-25 |
4 |
780 |
Aktivní poslech s Lenkou Pospíšilovou |
3145/10-25 |
4 |
780 |
Cestování strojem času |
3145/10-25 |
4 |
780 |
Cestování po kontinentech |
3145/10-25 |
4 |
780 |
Romové za protektorátu I. |
28 133/2009-25-573 |
4 |
650 |
Cestování po Evropě |
3145/10-25 |
4 |
780 |
Aerobik pro děti předškolního a mladšího školního věku |
15636/2010-25-341 |
5 |
850 |
Využití overballů v hodinách tělesné výchovy |
15636/2010-25-341 |
4 |
770 |
E-learning jako podpora výuky - komplex |
15636/2010-25-341 |
16 |
1 720 |
Vedeme žáky ke čtenářské a informační gramotnosti - 24 |
15636/2010-25-341 |
24 |
3 455 |
Vedeme žáky ke čtenářské a informační gramotnosti - 40 |
15636/2010-25-341 |
40 |
5 045 |
E-learning jako podpora výuky - Moodle |
15636/2010-25-341 |
8 |
1020 |
Kurz e-learningu, interaktivního dokumentu a testu |
15636/2010-25-341 |
8 |
1020 |
Kurz e-learningu, tvorba testů - 4 |
15636/2010-25-341 |
4 |
710 |
Jak na grafiku 8 |
15636/2010-25-341 |
8 |
1090 |
Jak na grafiku 16 |
15636/2010-25-341 |
16 |
1700 |
Úvod do digitální fotografie |
15636/2010-25-341 |
8 |
1090 |
Pojďte cvičit, pojďte si hrát – rozvoj silových schopností a rozvoj flexibility |
15636/2010-25-341 |
5 |
850 |
Kurz e-learningu, tvorba testů - 8 |
15636/2010-25-341 |
8 |
1020 |
Základy marketingu pro vedoucí pracovníky školských zařízení I |
9936/2010-25-168a |
6 |
800 |
Základy marketingu pro vedoucí pracovníky školských zařízení II |
9936/2010-25-168a |
6 |
800 |
Mediální výchova v praxi |
9936/2010-25-168a |
6 |
780 |
Vyžeňte stres ze života |
9936/2010-25-168a |
4 |
650 |
Vánoční čarování |
15636/2010-25-341 |
5 |
750 |
Vedeme žáky ke čtenářské a informační gramotnosti - 16 |
15636/2010-25-341 |
16 |
2430 |
To je zlaté posvícení... |
3081/2011-25-5 |
4 |
780 |
To pyžamo je mu malé |
3081/2011-25-5 |
4 |
750 |
Velikonoční krasličení |
3081/2011-25-5 |
5 |
750 |
S počítačem do Evropy |
26 070/2012-25-413 |
52 |
5200 |
Zvyšování pedagogických kompetencí I |
26 070/2012-25-413 |
25 |
4 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí II |
26 070/2012-25-413 |
20 |
3 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí III |
26 070/2012-25-413 |
25 |
4 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí IV |
26 070/2012-25-413 |
20 |
3 000 |
Mediace aneb Na konflikty trochu jinak |
26 070/2012-25-413 |
8 |
1 000 |
Práce s interaktivní tabulí |
26 070/2012-25-413 |
6 |
1 000 |
Zvyšování pedagogických kompetencí. Od plánování k realizaci… |
26 070/2012-25-413 |
48 |
4 000 |
Sociometrie |
40 234/2012-201-639 |
16 |
1800 |
Agrese a agresivita školní mládeže |
40 234/2012-201-639 |
8 |
1 000 |
Problémová třída |
40 234/2012-201-639 |
8 |
1 000 |
Problémový žák |
40 234/2012-201-639 |
8 |
1 000 |
Kurz pedagogických dovedností. Zkvalitnění školního a třídního klimatu. |
40 234/2012-201-639 |
176 |
15000 |
Efektivní komunikace se studenty |
49 990/2012-201-890 |
8 |
1 000 |
MS Word 2010 |
40 234/2012-201-639 |
7 |
1 000 |
MS Word 2010 pro pokročilé |
40 234/2012-201-639 |
7 |
1 000 |
MS Excel 2010 |
40 234/2012-201-639 |
7 |
1 000 |
MS Excel 2010 pro pokročilé |
40 234/2012-201-639 |
7 |
1 000 |
MS PowerPoint 2010 |
40 234/2012-201-639 |
7 |
1 000 |
Etická výchova studentů |
49 990/2012-201-890 |
8 |
1 000 |
Kreativní myšlení učitele |
49 990/2012-201-890 |
8 |
1 000 |
Tým a efektivní práce v týmu |
49 990/2012-201-890 |
8 |
1 000 |
Dovednost a schopnost asertivního jednání učitele III |
49 990/2012-201-890 |
4 |
1 000 |
Dovednost a schopnost asertivního jednání učitele II |
49 990/2012-201-890 |
6 |
1 000 |
Dovednost a schopnost asertivního jednání učitele I |
49 990/2012-201-890 |
6 |
1 000 |
Dovednost komunikovat v náročných situacích |
49 990/2012-201-890 |
8 |
1 000 |
Interní komunikace I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Profesní koučink I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Profesní koučink II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Projektové vyučování I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Projektový management II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Projektové vyučování II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Projektový management I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Tvoříme pravou mozkovou hemisférou |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Excel III |
33915/2013-1-644 |
7 |
1 000 |
Práce a využívání MS Outlook |
33915/2013-1-644 |
7 |
1 000 |
Základy práce s programem CorelDRAW |
33915/2013-1-644 |
12 |
1 000 |
Práce s grafickým programem Adobe Photoshop |
33915/2013-1-644 |
14 |
1 000 |
PowerPoint III |
33915/2013-1-644 |
7 |
1 000 |
PowerPoint II |
33915/2013-1-644 |
7 |
1 000 |
Vedení porad II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Vedení porad I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Pedagog a stres II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Syndrom vyhoření I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Syndrom vyhoření II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Kreativita |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Pedagog a stres I |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Interní komunikace II |
33915/2013-1-644 |
8 |
1 000 |
Dětská řeč I |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Žák jako hlavní aktér výuky |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Dovednost a schopnost asertivního jednání učitele |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Trénink paměti |
42638/2013-2-853 |
12 |
2000 |
Klíčové kompetence pro život |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Dětská řeč II |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Brainstorming |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Hodnocení žáků |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Tvořivá škola |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Úvod do pedagogiky pro učitele praktického vyučování I |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Emoční management pro učitele náctiletých I |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Emoční management pro učitele náctiletých II |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |
Dětská řeč III |
42638/2013-2-853 |
8 |
1 000 |